دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار ومدیریت ذائقه مشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۶۹ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

با تامل درموفقیت شیائومی یک نکته کلیدی در بازاریابی و شناخت بازارهای هدف ؛همچنین مدیریت ذائقه مشتریان گوش زد می گردد.وآن هم این که موفقیت شیائومی را؛نه سابقه درخشان و نه هزینه های کلان رقم زده است که اگر اینطور بود.نوکیا و موتورولاهم درسابقه درخشان و هم در هزینه های کلانی که به محصول خویش انجام داده بودند.بطورحتم خیلی جلوتر از شیائومی حرکت می گردند.

این غول موبایل چینی باشناخت بازار و مدیریت ذائقه مشتریان و مهم تر این که با مزیت رقابتی فروش آنلانین به این موفقیت دست یافته است.

محورهای اصلی  

سبک بازاریابی و فروش اختصاصی و خاص

حمایت شرکت چاینا موبایل از این شرکت

اما رمز موفقیت این شرکت چه بود؟

شناخت دقیق بازارهای هدف و پوشش طیف وسیعی از سلایق و توجه به نیاز آنها


تاریخچه شرکت شیائومی

  ماموریت شرکت شیائومی

  چشم انداز شرکت شیائومی

  اهداف شرکت شیائومی

  استراتژی شرکت شیائومی

  خط مشی ها شرکت شیائومی

  محصولات و خدمات شرکت شیائومی

  ارزش ها شرکت شیائومی

  تحلیلSWOT شرکت شیائومی

با اپل چینی آشنا شوید | ناگفته های برند شیائومی